poniedziałek, 24 grudnia 2012

Paznokcie dnia: wigilijna choinka

W ostatnim czasie nie rozpieszczałam Was wpisami. Przed Świętami zawsze mam zajęć co nie miara, bo biorę się za wszystko na ostatnią chwilę. Na szczęście udało mi się znaleźć chwilkę czasu między pakowaniem prezentów, a ubieraniem choinki by zmalować świąteczny manicure i wrzucić zdjęcia na bloga. W tym roku postawiłam na coś bardzo delikatnego. Moim zdaniem takie paznokcie idealnie nadają się na wigilijną kolację z najbliższymi, a na dodatek gwarantuję Wam, że są bardzo łatwe w wykonaniu.



Przy okazji chciałabym życzyć wszystkim moim Czytelniczkom wesołych, ciepłych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie tych,  których kochacie! Niech ten magiczny czas będzie pełen uśmiechu i beztroski.

życzy Beauty_Station


Kochane, z przykrością muszę Wam oznajmić, że od piątku zaczęłam urlop, a to oznacza, że pewnie będę mniej dla Was pisała. Postaram się jednak regularnie odwiedzać Wasze blogi :) Gdybyście były ciekawe co u mnie zapraszam na mój funpage- tam na pewno będę udzielała się regularnie.


Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Pięknych świąt również dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie :) Wesołych Świąt !! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już robiłam podobne wczoraj :) Udanych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł z tymi paznokciami :) Wesołych, spokojnych, pełnych miłości Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Również życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt!
    Choinka wymiata ;-) Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna choineczka! Wesołych Świąt i miłego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy ten mani:) chyba sama jeszcze jutro taki wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego urlopu oraz dużo relaksu!

    Świetny mani :) Masz fajne pomysły i rękę do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! W życiu bym tak nie umiała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za życzenia i komplementy na temat paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie. Wszystkie komentarze czytam i każdy sprawia mi ogromną przyjemność :) Jeśli zadasz mi pytanie odpowiem w poście pod nim.

Anonimowe Czytelniczki proszę o podpisanie się- będzie nam łatwiej rozmawiać :)

Proszę, nie spamuj!